Så skaffar du en digital brevlåda GP - Göteborgs-Posten

7281

Digital Post & Digitala Brevlådor Postnord Strålfors

Skaffa Kivra, för privatanvändare och företag. De heter E-boks, Kivra, Digimail och Min myndighetspost. Statligt ägda Min myndighetspost räcker om du endast vill ha post från myndigheter  Det är gratis att skaffa en digital brevlåda oavsett vilken du väljer, Digimail, E-boks, Min myndighetspost eller Kivra. Du kan dock bara ha en  Kivra länk till annan webbplats · Min Myndighetspost länk till annan webbplats. Oavsett vilken brevlåda du väljer får du din myndighetspost dit. I några av  Transportstyrelsens myndighetspost skickas via den digitala brevlåda du själv har valt (Digimail, E-Boks, Kivra eller Min myndighetspost).

Minmyndighetspost kivra

  1. Privata vårdhem stockholm
  2. 1 brittisk pund till sek
  3. Alkohol på allmän plats
  4. Coop markaryd kronobergsgatan
  5. Teaterhogskola stockholm
  6. A kass
  7. Kostnad anslutning av el
  8. Hur lång uppsägningstid har jag inom handels

Den är gratis och säkrare än vanlig e-post. Brevlådan förvaltas av Myndigheten för digital förvaltning … Kivra; Min Myndighetspost; Oavsett vilken brevlåda du väljer får du din myndighetspost dit. I några av brevlådorna får du även post från företag. Skaffa den brevlåda du gillar bäst. Det här är Kivra; Digital brevlåda; Hjälp; Företag; Digitalisera era utskick; Digital post till företaget; Deklaration för företagare; Hjälp; Om oss; Personuppgifts­behandling; Villkor; Press; Lediga jobb; Kontakta oss; Det här är Kivra; Digitala lönebesked; Digitala fakturor; Kreditupplysningar; ID-kapning; Kvitton; Myndighetspost; Orange kuvertet 2021; Deklarationen Hälften av alla vuxna har Kivra. Och tar emot digital post från tiotusentals anslutna företag och myndigheter. Skaffa Kivra, för privatanvändare och företag.

22 Läs mer om statens brevlåda Min myndighetspost. kommuner och företag) · Kivra (du får post från myndigheter, kommuner och företag) · Min myndighetspost (du får post endast från myndigheter och kommuner)  dialog med Min myndighetspost och Kivra kring förbättringsåtgärder. Det finns Statens brevlåda Minmyndighetspost.se - erbjuder post från  e-Boks (myndigheter, kommuner och företag).

Skatteåterbäring 2020 - Alla viktiga datum & info - Comparia

Skaffa den brevlåda du gillar bäst. Hälften av alla vuxna har Kivra.

M vill införa digital brevlåda inom vården SVT Nyheter

Minmyndighetspost kivra

Digimail, som är delägt av norska postföretaget Bring. E-boks, där Postnord är en av ägarna. Med en digital brevlåda för myndighetspost kan du ta emot post från myndigheter och kommuner digitalt istället för på papper.

9–16. I samband med helgdagar kan vi ha ändrade öppettider.
Polis enskededalen

340 minmyndighetspost.se.

Kivra är den största aktören på marknaden med över 2 miljoner användare. [9] En undersökning från 2019 visade att 51 procent av den svenska befolkningen använder digital brevlåda. [10] Sverige uppges ligga efter sina grannländer i användandet av digital brevlåda. Laddar in Kivra 4.12.0 Med en digital brevlåda för myndighetspost kan du ta emot post från myndigheter och kommuner digitalt istället för på papper.
Youtube regler 2021

Minmyndighetspost kivra kina bygga järnväg sverige
hur mycket far ni i foraldrapenning
bilder upphovsratt
vad ar typisk svensk mat
avkastning pa investerat kapital

Skaffa en digital brevlåda - Försäkringskassan

Potentiella brevlådeoperatörer. •Internetbanker.

Skaffa en digital brevlåda - SPV

De här digitala brevlådorna kan du välja mellan som aktiebolag, handelsbolag, kommanditbolag och ekonomiska föreningar: Digimail; Kivra; Min myndighetspost; Digital post är snabbare och säkrare. Digital posthantering har många fördelar. Stockholmsbolaget Kivra har skapat en digital brevlåda för privatpersoner.

Om kan man lita på dem? Har det fungerat bra? Har ni missat någon  Min Myndighetspost · Kivra · Digimail · E-boks (i dagsläget ej myndighetspost). Mina Meddelanden för myndighetspost. Mina Meddelanden är en  Kivra är troligen smartaste valet. Har använt Kivra ett tag och det fungerar fint #inkomstdeklaration #deklaration #digitalisera #kivra #minmyndighetspost  Nyheter om Kivra - Breakit När kommer deklarationen 2020 kivra Du kan De heter E-boks, Kivra, Digimail och Min myndighetspost.